loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 284 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (1)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید یحیایی به اسم بی خیال + متن آهنگ

http://dl.tak3da.com/download/1394/09/Majid%20Yahyaei%20-%20Bikhial.jpg

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

متن آهنگ جدید مجید یحیایی بیخیال

چی بگم تا باورت شه

حرفه من حرفه دلم بود
تو ببخشم اگه چیزی تویه حرفام به تو کم بود
اگه گاهی تو کنارم بودی اما من ندیدم
تو نذار اینو به پایه اینکه از تو من بریدم
تو برام همیشه هستی حتی وقتایی که دورم
نگو خیلی بیخیالی

به خدا خیلی صبورم

تو بمونو باورم کن بذار با تو زنده باشم
بذار تو بازیه چشمات دوباره برنده باشم
نذار تو غروبه چشمات دله من بی تو بگیره
بذار حس کنم که هستی تو به من نگو که دیره
اگه فرصتی نشد که بگم اون حسی که دارم
ولی عاشقه تو بودم

تو نرو بمون کنارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لیدا در تاریخ 1394/09/18 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

یگانه مکانی که رویاهایت در آنجا ممکن میشود،ذهن توست.

باور کن

آرزوهایت دست یافتنی است! http://megalink.ir/


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی