loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 149 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

سمیر زند آهنگ من بی تو

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید سمیر زند من بی تو

من برایه تو به دنیا اومدم واسه چشمایه تو اینجا اومدم
تو برایه من به دنیا اومدی برایه عشقه من اینجا اومدی

من بی تو زنده نمیمونم بی من تو زنده نمیمونی
ما جونمون بهم بستست خوب میدونم که میدونی
من بی تو زنده نمیمونم بی من تو زنده نمیمونی
ما جونمون بهم بستست خوب میدونم که میدونی

من با تو شکله خودم میشم با من تو شکله خودت میشی
با عشقه تو من آتیشم با عشقه من تو آتیشی
با من تو شکله خودت میشی من با تو شکله خودم میشم
با عشقه من تو آتیشی با عشقه تو من آتیشم
من بی تو زنده نمیمونم بی من تو زنده نمیمونی
ما جونمون بهم بستست خوب میدونم که میدونی
من بی تو زنده نمیمونم بی من تو زنده نمیمونی
ما جونمون بهم بستست خوب میدونم که میدونی

تو آینه ای که رو به رویه منی من آینه ای که رو به رویه توام
تو مثله گلی که ماته نگاهه منو منم که غرق رنگو بویه توام
منم که غرقه رنگ و بویه توام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی