loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 201 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از امید علومی به اسم بی منت

امید علومی آهنگ بی منت



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امید علومی بی منت

منو تو عاشق شدیم یه حسه فوق العاده منو تو ماله همیم پاکو نجیبو ساده

هنوزم حسه عجیبی دارم به نگاهت هنوزم وقتی نیستی میشینم چشم به راهت

بی منت میگم عاشقت شدم هر جا که باشم به خدا ماله توام

تو لحظه هامی همیشه پیشه منی یه حسه خوبی ماله خوده شخصه منی

منو تو با هم هم دستیم منو تو ماله هم هستیم منو تو با هم میمونیم منو تو تا ابد کنار هم هستیم

بی منت میگم عاشقت شدم , هر جا که باشم به خدا ماله توام

تو لحظه هامی همیشه پیشه منی , یه حسه خوبی ماله خوده شخصه منی

بی منت میگم عاشقت شدم هر جا که باشم به خدا ماله توام

تو لحظه هامی همیشه پیشه منی یه حسه خوبی ماله خوده شخصه منی

منو تو عاشق شدیم یه حسه فوق العاده

منو تو ماله همیم پاکو نجیبو ساده

هنوزم حسه عجیبی دارم به نگاهت

هنوزم وقتی نیستی میشینم چشم به راهت

بی منت میگم عاشقت شدم

هر جا که باشم به خدا ماله توام

تو لحظه هامی همیشه پیشه منی

یه حسه خوبی ماله خوده شخصه منی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی