loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 296 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (1)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از مسعود سعیدی به اسم کی میتونست

مسعود سعیدی آهنگ کی میتونست

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مسعود سعیدی کی میتونست

تو داری همه دنیامو میگیری
ولی آروم آروم میری
چیه احساسه تو به من
چشمات میگه که جداییمون نزدیکه
که دلت با من نیست دیگه
نرو اینجوری دل نکن

کی میتونست

منو ساده از هم بپاشه
بره عاشقه من نباشه

شبیه همه آدما شه
این تنهایی جوابه همه خوبیامه
که هرجایی میرم باهامه
هنوزم غمش تو صدامه

برگردو بده انگیزه با چشمات
منو آروم کن با حرفات هنوز عاشقتم بدون
بارون داره جلو اشکامو میگیره واسه موندن نگو دیره
همه دنیایه من بمون

کی میتونست

منو ساده از هم بپاشه
بره عاشقه من نباشه

شبیه همه آدما شه
این تنهایی جوابه همه خوبیامه
که هرجایی میرم باهامه
هنوزم غمش تو صدامه


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Masoud در تاریخ 1394/09/10 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان
امروز میخوام براتون ی سایتی معرفی کنم که برای هر کلیک 100 تومان میده
یعنی 10 تا کلیک 1000 تومان میده
واقعا درامدش نسبت به سایت های مشابه چند برابر هست
کاملا مطمئن
من چندین بار هم برداشتی داشتم
خواستید عکس واریزی هارو میدم
گاها تا روزی 10000 تومان هم میشه درامد داشت بدون هیچ کاری
فقط کافیه کد هارو در سایت خود بذارید

از لینک زیر وارد بشین و ثبت نام کنید

http://nextpaya.com/dashboard/refer/46

توصیه میکنم حتما عضو بشید و فقط یک روز امتحان کنید
درامدتون خیلی خوب میشه نسبت به سایت های دیگه

اینم عکس از پنل من از واربزی ها ببینید

http://s3.picofile.com/file/8224399526/Untitled.png


در ضمن یه سایت کلیکی و یه سایت تبلیغات پاپ آپ بسیار عالی هست که اگه دوس داشتی میتونی از لینک زیر مشاهده کنی و عضو بشی . من که خیلی راضی هستم از درآمد و پرداختی های این سایت ها

http://langardl.rozblog.com/page/kasbdarAmadAztablighat


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی