loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 117 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از وحید پویان به اسم رفیق نیمه راه

وحید پویان آهنگ رفیق نیمه راه متن آهنگ جدید وحید پویان رفیق نیمه راه

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید وحید پویان رفیق نیمه راه

یکی پیدا شدو یک روز به حسش اعتماد کردم داره میره ولی دارم پی اون لحظه میگردم

مثه کوه پشت من بودی چطور این کوه برداشتی کسی رو زنده کردیو دم رفتن خودت کشتی

یه عمر پابند تو بودم ولی پاتو نمیبندم اگه باید بری باشه برو راتو نمیبندم

دلیل درد تو نیستم ولی دلیل دردم باش رفیقه آخرم بودی رفیق نیمه راهم باش

ببین حتی دم رفتن از عشق دست بر نمیدارم چشاتو داری مبندی نبینی دوست دارم

نبینی میشه عاشق موند نبینی عاشقی کم نیست

نبینی عقل دستم بود ولی احساس دستم نیست

یه عمر پابند تو بودم ولی پاتو نمیبندم

اگه باید بری باشه برو راتو نمیبندم

دلیل درد تو نیستم ولی دلیل دردم باش

رفیقه آخرم بودی رفیق نیمه راهم باش


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی