loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 149 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی از امیر تتلو به اسم تعادل

امیر تتلو آهنگ تعادل متن آهنگ جدید امیر تتلو تعادل

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر تتلو تعادل

خیلی وقتا کم آوردم خدافظی کردم ولی بازم که اومدم

دستایه منو ول نکن که تعادل ندارم ادا اطفاری نمونده که براتو درارم

بذار همه غماتو برا من دارم هواتو الانم بخدا کم بهاتو ندادم

مهم نیست حرفایه مردم گذشته ها گذشته , گدشته

مهم نیست هر کاری کردی منم همون کارارو کردم همش از رویه تنهاییو خشمه

نذار اینا چشماتو کنه خیس , مهم اینه که دیگه بد دورت نیست

الکله نیست سردو متری تنگو ورنیست , مهم اینه که بهتر از خودت نیست

دستایه منو ول نکن که تعادل ندارم ادا اطفاری نمونده که براتو درارم

بذار همه غماتو برا من دارم هواتو الانم بخدا کم بهاتو ندادم

دوباره تو اتاقم تنها میشینم , دوباره تو اتاقم تنها

دوباره تو تنهایی تورو میبینم تورو میبینم هرجا

همه جا پیشه منی همه جا با من حرف میزنی

یه حس مثه بوسیدنی یه احساس پوسیدنی

دوباره رو تنه من عطر تنت هست دوباره رو تن من هستا

باز همه وجودم از خندیدنت محو , دوباره رو تن من دست داد

همینجا روبه رویی همه جا حتی وقتی دوری دوریم

ما با هم رو به نوریم , ما با هم رو به نوریم

دستایه منو ول نکن که تعادل ندارم ادا اطفاری نمونده که براتو درارم

بذار همه غماتو برا من دارم هواتو الانم بخدا کم بهاتو ندادم

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی