loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 118 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی  از کامران مولایی به اسم صد سال

کامران مولایی آهنگ صد سال متن آهنگ جدید کامران مولایی صد سال

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید کامران مولایی صد سال

دوباره جشن تنهایی رسیده دوباره نیستی من بیقرارم
منی که از نبودنت سخت پیرم چه فرقی میکنه چند سال دارم
نه تبریکی نه پیغامی نه حرفی نه امیدی که تو برگردی پیشم
نه شمعی روشنه تو خلوت من منم که ذره ذره آب میشم
صد ساله غمگینم صد ساله که تنهام صد ساله که از تو تنها تورو میخوام
صد ساله که خستم صد ساله که پیرم صد ساله که بی تو هر روز میمیرم

دوباره بغض کردم تا دم صبح دوباره جشن دلتنگی گرفتم
دوباره روز روشن با دل تو دوباره بخت تیره با دل من
منی که خالیم از حس دستات منم که پر شدم از دردو ماتم
واسه اینکه شکستم داد عشقت تو میلادم بهت تبریک میگم

صد ساله غمگینم صد ساله که تنهام صد ساله که از تو تنها تورو میخوام
صد ساله که خستم صد ساله که پیرم صد ساله که بی تو هر روز میمیرم

صد ساله غمگینم صد ساله که تنهام
صد ساله که از تو تنها تورو میخوام
صد ساله که خستم صد ساله که پیرم
صد ساله که بی تو هر روز میمیرم

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی