loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 273 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای ساسی مانکن و کوروش مقیمی به نام مصنوعی

ساسی مانکن و کوروش مقیمی آهنگ مصنوعی

 



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید ساسی مانکن و کوروش مقیمی مصنوعی

قلبم نمیشه باورش

آخرش اینجوری خراب شد اون رفت

نقشه هام نقش بر آب شد همه چی شد تموم

پای قولاشم نموند به همین سادگی رفت

گفت نمیاره دووم

میگفت که میرم همینم شد نمیدونم کی رقیبم شد

هر چی میگفتن حقیقت شد بازم جدایی نصیبم شد

بازم جدایی نصیبم شد

زیر حرفاش زدو من ماتمو همین مونده و یادش بره اسممو از ذهنشو کم مونده تو خوابش

برم خواهش کنم برگرد قلبم میخوادت بذار مصنوعی باشه اصا هر جوری باشه

زیر حرفاش زدو من ماتمو همین مونده و یادش

بره اسممو از ذهنشو کم مونده تو خوابش

برم خواهش کنم برگرد قلبم میخوادت

بذار مصنوعی باشه هر جوری باشه

منو دلواپسیام تو زیاده طاقتت

منو همه خستگیام تو خیالت راحته

تو همیشه یه قدم ازم جلو بودی

من نمیخواستم بری به همین زودی , به همین زودی

زیر حرفاش زدو من ماتمو همین مونده و یادش بره اسممو از ذهنشو کم مونده تو خوابش

برم خواهش کنم برگرد قلبم میخوادت بذار مصنوعی باشه اصا هر جوری باشه

زیر حرفاش زدو من ماتمو همین مونده و یادش

بره اسممو از ذهنشو کم مونده تو خوابش

برم خواهش کنم برگرد قلبم میخوادت

بذار مصنوعی باشه هر جوری باشه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی