loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 124 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر علی به اسم هوای بد تهرون

امیر علی آهنگ هوای بد تهرون متن آهنگ جدید امیر علی هوای بد تهرون

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر علی هوای بد تهرون

غصه خوردن زیر بارونو هوای بد تهرونو
ببین ناله ی مجنونو صدایه منه داغونو شب سردو زمستونو

منو تنهاییو دردو یه دیوونه ی شب گردو
یه معشوقه ی دل سردو غرور رفته ی مردو هوای ابریو سردو

من اگه بخوام از این شهر دورشم اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم
از خاطره هام نمیشه دورشم یا مثه بعضی از آدمکا کورشم
اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم دوری کاری میکنه که رنجورشم

من اگه بخوام از این شهر دورشم اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم
از خاطره هام نمیشه دورشم یا مثه بعضی از آدمکا کورشم
اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم دوری کاری میکنه که رنجورشم , من اگه

چه شب هایی رو خوابیدم بدون لمس آرامش
چقد کردم ازت خواهش چقد گفتم بکن خواهش
من این احساسو میخوامش

من از دل بستگی خستم چه کارا که نداد دستم
با این قلب ترک خورده میگم باز تا تهش هستم
با این که خیلی ام خستم خیلی ام خستم

من اگه بخوام از این شهر دورشم اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم
از خاطره هام نمیشه دورشم یا مثه بعضی از آدمکا کورشم
اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم دوری کاری میکنه که رنجورشم

من اگه بخوام از این شهر دورشم اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم
از خاطره هام نمیشه دورشم یا مثه بعضی از آدمکا کورشم
اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم دوری کاری میکنه که رنجورشم , من اگه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی