loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 336 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید رستمی به اسم عشق محض

مجید رستمی آهنگ عشق محض

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مجید رستمی عشق محض

چشمات از دریاهم آبی تر حالم با عشق تو عالی تر
باور کن عاشقت میمونم عشقم هیچوقت از عشقت نگذر
دوست دارم حالته چشماتو زندگیم خوبه اما با تو
میخوای من با تو باشم هر روز بگو من عاشق ترم یا تو
آخه من میخوام دلمو به عشقت ببازم
آخه من میخوام زندگیمو با تو بسازم
من به عشق تو همیشه مینازم
نمیخوام حتی یه ثانیه از تو جدا شم
یه کاری کن تا دیگه بی تو تنها نباشم
تو یه لب تر کن واسه تو فداشم

قلبم از دیدنت میلرزه احساسم عاشقیه محضه
خودتم اینو خوب میدونی عشقم به تو بی حدو مرزه

دوست دارم حالته چشماتو زندگیم خوبه اما باتو
میخوای من با تو باشم هر روز بگو من عاشق ترم یا تو
آخه من میخوام دلمو به عشقت ببازم
آخه من میخوام زندگیمو با تو بسازم
من به عشق تو همیشه مینازم
نمیخوام حتی یه ثانیه از تو جداشم
یه کاری کن تا دیگه بی تو تنها نباشم
تو یه لب تر کن واسه تو فداشم

آخه من میخوام دلمو به عشقت ببازم ببازم ببازم

آخه من میخوام زندگیمو با تو بسازم من به عشق تو همیشه مینازم
نمیخوام حتی یه ثانیه از تو جدا شم یه کاری کن تا دیگه بی تو تنها نباشم
تو یه لب تر کن واسه تو فداشم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی