loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 154 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و استثنایی از علی لهراسبی آهنگ ساعت هشت

علی لهراسبی آهنگ ساعت هشت متن آهنگ ساعت ۸ علی لهراسبی

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

متن آهنگ ساعت ۸ علی لهراسبی

یه شب دیگه بی تو گذشت
یدفعه دیگه ساعت هشت
آرزو کردم ولی نمیشه روزای رفته برنگشت
آرزو کردم یکی بیاد مثل قدیما منو بخواد
میشه درست شه حتما” یه روز یادت میاد

همه ی دنیام یه نفره
با خودم از من خودی تره
کی شبیه من از همه دنیاش بی خبره

خشک شده خاک ِ رو گونه هام
اشکی نمونده توی چشام
خدا نگاه کن از همه دنیا اونو میخوام
خدا نگاه کن از همه دنیا اونو میخوام

♫♫♫

شبو سپردم به غم صبح
تقصیر من نیست دلمه خب
یادش نمیره اسمتو میگه پشت سر هم تا دم صبح
دیگه بیدارم تا تو بیای
آروم ندارم تا تو بیای
قرارمونه بی قرارم تا تو بیای

همه ی دنیام یه نفره
با خودم از من خودی تره
کی شبیه من از همه دنیاش بی خبره

خشک شده خاک ِ رو گونه هام
اشکی نمونده توی چشام
خدا نگاه کن از همه دنیا اونو میخوام
خدا نگاه کن از همه دنیا اونو میخوام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی