loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 189 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید یحیایی آهنگ خاطرات

مجید یحیایی آهنگ خاطرات متن آهنگ جدید مجید یحیایی خاطرات

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

متن آهنگ جدید مجید یحیایی خاطرات

چند وقته نیستی دربو داغونم تو راهم ولی از تو جا موندم

اون آهنگی که دوسش داریو برات خوندم

بین منو تو فاصله افتاده من بودم تو این رابطه دنبال یه سرنوشت خوب این سرنوشتمون بود

تمام وجودم پر از خواهشه دلم تنگه یه لحظه آرامشه

مرور میکنم خط به خط مو به مو همه خاطرات تو با ارزشه

هنوز ته چشاتو من یادمه اون لبخند رو لباتو من یادمه

دلم لک زده واست اما اون عطر نفسهاتو من یادمه

دلم میخواد بهت بگم چقد دوسم داری تو شرایط بد منو تنهام نذاری

بدون تو زندگی همش بیداری که نری از تو دلمو تنهام نذاری

ولی جای تو خالیه همیشه تو عکسام میتونی بفهمی عشقو از تویه حرفام

بدون تو تاریکه آینده و فردام میبینی تنهام همیشه هر جام

تمام وجودم پر از خواهشه دلم تنگه یه لحظه آرامشه

مرور میکنم خط به خط مو به مو همه خاطرات تو با ارزشه

هنوز ته چشاتو من یادمه اون لبخند رو لباتو من یادمه

دلم لک زده واست اما هنوز عطر نفسهاتو من یادمه

همه خاطرات تو با ارزشه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی