loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 244 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از ساسی مانکن به اسم هیبنوتیزم

http://dl.tak3da.com/download/1394/09/Sasy%20-%20Hypnotism%20%28Ft%20Melanie%29.jpg

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید ساسی مانکن هیپنوتیزم

اون تا رفت دنیام رفت

دوست دارم حتی لجبازیاشم
من شبا با عکست میخوابم

هنوز عادتایه بدمو دارم
هیپنوتیزمه چشماتم ولی راهی نذاشتی واسم
نمیخوای دیگه پیشت باشم مرسی که بودی تا اینجاشم

امیدوارم خوشبخت شی

بری از دست من راحت شی
خودت میخواستی با اون باشی

بری رفیقه نیمه راه شی
امیدوارم خوشبخت شی میخوای تو بغلش آروم شی
فقط بگو قولو قرارامون چی زیر بارونا گریه هامون چی

منو غصه و غم با همیم

آره اینجا دوره همیه
چه شهر بدیه که خوب توش تویی

تو هم برو مثله بقیه
یه چشم اشک یه چشم خون

حسرته یه روز خوب به دلم موند
اسمش کنار اسمم بود

ولی پیشم نبود شاید قسمت بود

امیدوارم خوشبخت شی

بری از دست من راحت شی
خودت میخواستی با اون باشی بری رفیقه نیمه راه شی
امیدوارم خوشبخت شی میخوای تو بغلش آروم شی
فقط بگو قولو قرارامون چی

زیر بارونا گریه هامون چی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی