loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 234 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (1)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امین فیاض به اسم نمیتونی

امین فیاض آهنگ نمیتونی متن آهنگ نمیتونی امین فیاض



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

متن آهنگ نمیتونی امین فیاض

نمیتونی ازم دور شی
بری پیشم دیگه نباشی
نمیتونی که مجبورشی
بخوای بری که ازم جداشی

تو بارونی تو رو میخوام
برام یه هم زبونی
نمیزارم که دل سرد بشی
بری تنها بمونی
تو بارونی تو رو میخوام
برام یه هم زبونی
نمیزارم که دل سرد بشی
بری تنها بمونی

♫♫♫

دلیل دوست داشتنت واسه ی من محاله
این که مجبور بشی واسه ی من خیاله
دلیل دوست داشتنت واسه ی من محاله
این که مجبور بشی واسه ی من خیاله

نمیتونی ازم دور شی
بری پیشم دیگه نباشی
نمیتونی که مجبورشی
بخوای بری که ازم جداشی

تو بارونی تو رو میخوام
برام یه هم زبونی
نمیزارم که دل سرد بشی
بری تنها بمونی
تو بارونی تو رو میخوام
برام یه هم زبونی
نمیزارم که دل سرد بشی
بری تنها بمونی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میهن استور در تاریخ 1393/10/15 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی؟ وبلاگ خوبی داری
یک پیشنهاد: میخوای از وبلاگت پول در بیاری؟
یک راه ساده سراغ دارم که درآمد بی دردسر برات داره
کافیه که به وب سایت ما بیای و ثبت نام کنی
بعد کد تبلیغات محصولات را در وبلاگ خودت قرار بدی
با فروش هر محصول پورسانت دریافت کنی
به همین سادگی
کد تبلیغات \"پست ثابت\" در بالای وبلاگ بهترین نتیجه رو میده
البته همه چیز به پشتکار و تلاشت بستگی داره تا چقدر فروش کنی
اگر نیاز به راهنمایی داری به من ایمیل بزن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی