loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 98 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

 آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی از علي زارعي به اسم بلكه عاشقم

علي زارعي آهنگ بلكه عاشقم متن آهنگ جدید علی زارعی بلکه عاشقم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علی زارعی بلکه عاشقم

یه چند روزه یه حسی مثله اَفتو گرمی کردن دوباره قلب سردُم

یه عشقی تو دلم صدام مزد که ..

یه چند روزه من حتی بیشتر از پیش حس میکردم خدا نزدیکمه رنگ دریا هنوز یادمه

طوری انگار آسمون رو خاکمه

بلکه عاشقم که حس کردم قطر بارون حتی پشت شیشه

.. رنگ تازه تو نگاهوم میشه

بلکه عاشقم , بلکه عاشقم , بلکه عاشقم

بلکه عاشقم , بلکه عاشقم , بلکه عاشقم

دل آشفته و بی قرارمه حالا چند شبه که رو به راه بوده

تو نگاهوم برق یک احساس نو تو وجودوم شوق رفتن پا میده !

ساعتی که خفتوم پا بودم دیگه عقربش ساعت عشق نشون میده

تویه قلبوم پر حس زندگی تویه گوشوم یه صدایی بهم میگه

بلکه عاشقم که حس کردم قطر بارون حتی پشت شیشه

.. رنگ تازه تو نگاهوم میشه

بلکه عاشقم , بلکه عاشقم , بلکه عاشقم

بلکه عاشقم , بلکه عاشقم , بلکه عاشقم

گروه جناب بابت متن از هم وطنان جنوبی عذر خواهی میکند

بلکه عاشقم که حس کردم قطر بارون حتی پشت شیشه

.. رنگ تازه تو نگاهوم میشه

بلکه عاشقم , بلکه عاشقم , بلکه عاشقم

بلکه عاشقم , بلکه عاشقم , بلکه عاشقم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی