loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 166 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از احمد سعیدی به اسم خوبه

احمد سعیدی آهنگ خوبه

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید احمد سعیدی خوبه

خوبه با تو آیندم خوبه آرومیم با هم

خوبه با خیاله راحت با یه حرف ساده با لبات میخندم

دست من نیست حسو حالم به تو عشقم بی اندازه

این محاله که بتونم یه روزی دور از تو باشم

تو صدای قلب من باش تو که اینقد دوسم داری

مطمئنم دیگه هیچ وقت منو تنهام نمیذاری

داریم مگه بهتر از تو داریم مگه بهتر از ما

داریم مگه تویه دنیا واسه با هم بودن بهتر از ما دوتا

دست من نیست حسو حالم به تو عشقم بی اندازه

این محاله که بتونم یه روزی دور از تو باشم

تو صدای قلب من باش تو که اینقد دوسم داری

مطمئنم دیگه هیچ وقت منو تنهام نمیذاری

خوبه با تو آیندم خوبه آرومیم با هم خوبه با خیاله راحت با یه حرف ساده با لبات میخندم

دست من نیست حسو حالم به تو عشقم بی اندازه این محاله که بتونم یه روزی دور از تو باشم

تو صدای قلب من باش تو که اینقد دوسم داری مطمئنم دیگه هیچ وقت منو تنهام نمیذاری

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی