loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 424 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (1)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پازل بند به نام دریا

پازل بند آهنگ دریا

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید پازل باند دریا

قدم زدم تو خاطره هات یادم اومد تمومه حرفات
دلم میخواست دلتو بخواد کناره من عوض شه دنیات
دمه غروبه و تنگه دلم با خودمم میجنگه دلم
تویی حسه قشنگه دلم

دریا دریا اشکه تویه ساحله نگاهم بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه گناهم
ساحل ساحل موج میریزه تو گلویه بغضم

من شبیه تو باید عوض شم چقد شکستم , چقد شکستم

دریا دریا اشکه تویه ساحله نگاهم بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه گناهم
ساحل ساحل موج میریزه تو گلویه بغضم

من شبیه تو باید عوض شم چقد شکستم , چقد شکستم

تو خلوتم تو خاطره هام یه قایقه شکسته چشمام
رفیق شدم دیگه با ساحل دلم برام دیگه نشد دل
دمه غروبه و تنگه دلم با خودمم میجنگه دلم تویی حسه قشنگه دلم

دریا دریا اشکه تویه ساحله نگاهم بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه گناهم

ساحل ساحل موج میریزه تو گلویه بغضم

من شبیه تو باید عوض شم چقد شکستم , چقد شکستم

دریا دریا اشکه تویه ساحله نگاهم بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه گناهم

ساحل ساحل موج میریزه تو گلویه بغضم

من شبیه تو باید عوض شم چقد شکستم , چقد شکستم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سحر در تاریخ 1394/11/23 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

برايتان موفقيت توام با سر بلندي آرزومندم
شما هم به من سر بزنيد واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی