loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 234 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از علی بابا به اسم ممنون

علی بابا آهنگ ممنون

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علی بابا ممنون

میخوای بری باشه قبول همه رفتن خوب باشه توهم نمون

همه چی تموم شد بجز قصه مون که امشب میشه تموم

همه چی سرجاشه حتی عکست رو دیوار من تو فکرت با سیگار

حالا دیگه تو شلوغ شده دورت اشک نریز میدونم این اشکه شوقه آشناییت با اونه

حالا زمزمه کن زیر لبت همه چی آرومه منو مسخره کن بگو اشکت رو بیته

این گریه هام فقط از درد دوریته این میکروفون شد همه کسم

به همه کسم قسم این زیرزمینو میدادم ترجیح به همه

حتی عشقم از این ترسید با منه

شعر آهنگ جدید علی بابا ممنون

حرف نزن دیگه بریدم از تو بستمه هرچی کشیدم از تو

نه توام دیگه ازم بیرون بکش فکر نکن به منم سیگارتو بکش

حرف نزن که دلم پر شد نمیدونم چرا دستات گم شد

لرزید تنم وقتی شنیدم که واسه هر غریبه تنت شل شد

ممنون از همه اون روزای خوب مدیونم بهت بابت خاطراتمون

ممنون از هرچی که سرم آوردی نوش جونت هرچی که ازم تو بردی

چند سال گذشت روزارو شمردم همینطور

به خاطر تو بود همه جا غرورم زمین خورد

نه اونطوری نگام نکن که دیگه ایمان قدیم مرد

بگو برداره دستاشو از رویه شونه هات

بگو دست نکشه اینقدر روی گونه هات

اشکامو ببین دلت بسوزه فقط من بودم میساختم با بهونه هات

دلم گرفته ها نمیخوای چیزی بگی

به اون چسبیدی تو خیابون منو دیدی

دلم شکسته ها اینقدر غرورمو نشکون که بدون یه روز تقاصشو میدی

حرف نزن دیگه بریدم از تو بستمه هرچی کشیدم از تو

نه توام دیگه ازم بیرون بکش فکر نکن به منم سیگارتو بکش

حرف نزن که دلم پر شد نمیدونم چرا دستات گم شد

لرزید تنم وقتی شنیدم که واسه هر غریبه تنت شل شد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی