loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 360 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از افشین آذری به اسم نازنین

دانلود آهنگ افشین آذری به نام نازنین

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید افشین آذری نازنین

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم

پریشونو اسیرم بی تو از دنیا سیرم

نکن گریه الهی واسه اشکات بمیرم

پریشونو اسیرم بی تو از دنیا سیرم

نکن گریه الهی واسه اشکات بمیرم

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم

چقد سخته تو پائیز با یکی آشنا شی

اما وقتی بهار شد بخوای ازش جداشی

چقد سخته تو پائیز با یکی آشنا شی

اما وقتی بهار شد بخوای ازش جداشی

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم

نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم

فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی