loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 353 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از علی رهام به اسم دعا کردم

علی رهام آهنگ دعا کردم

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علی رهام دعا کردم

تمنا کردمت توو آخرین لحظه
نمیذاشتم دلت از عشقمون رد شه

نمیخواستم مثه همه باهام بد شه اونکه همدردمه حالا خودش درد شه
دیدی اشکه چشام میریزه رو گونم دلت نسوخت برام چرا نمیدونم

دعا کردم نری دوباره تنهاشم
میدونستی بی تو منم نمیتونم

تو این روزا چقد گوشات سنگینه

دیگه مثله قدیم چشمات نمیبینه

همونم که یه روز پشته تو کوه بودم چرا حرفام دیگه به دل نمیشینه

یه لحظه فک نکن بعده تو چی میشه بدون دنیام فقط شده یه ویرونه

میدونستی بی تو منم نمیتونم اما رد شدن ازم واسه تو آسونه

اما رد شدن ازم واسه تو آسونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی