loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 272 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و غمگین از وحید خراطها به اسم گریه بسه

وحید خراطها آهنگ گریه بسه

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید وحید خراطها گریه بسه

تو که دیدی تنهام

تو که دیدی داغونم
تو که میدونستی پیشت فقط چند روزی مهمونم
چه راحت رفتیو گفتی ندارم من به تو حسی
حالا که خیلی داغونم

چرا حالم رو میپرسی
گریه بسه من دیگه برنمیگردم
راحت شدی برو بگو باهاش چه کردم
هیچی نگو از تو هم دلسردم
گریه بسه من دیگه برنمیگردم
راحت شدی برو بگو باهاش چه کردم
هیچی نگو از تو هم دلسردم

بهم گفتی تمومش کن

گفتی من رو نمیبخشی
تو چشمات حرفتو خوندم بدون رفتم تا خوشبخت شی
حالا که غصمو خوردم حالا که گریمو کردم
سراغه من نیا دیگه که هرگز برنمیگردم
گریه بسه , راحت شدی , هیچی نگو
گریه بسه من دیگه برنمیگردم
راحت شدی برو بگو باهاش چه کردم
هیچی نگو از تو هم دلسردم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی