loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 310 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر علی و علیرضا روزگار به نام لعنت به هردوتاون

امیر علی و علیرضا روزگار آهنگ لعنت به هردوتاون

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار و امیر علی لعنت به هر دوتاتون

لعنت به این زمستون

لعنت به برفو بارون
لعنت به هر چی خوبه برایه تو برا اون
لعنت به هر دوتاتون تو رو دیدم من با اون
تو برف قدم میزدین تو لیلی و اون مجنون

لعنت به تو که دنیامو سوزوندی لعنت به تو که پای من نموندی

تو این هوایه سرد دارم میسوزم آخه چرا عاشقتم هنوزم
تو این هوا که مه گرفته راهمو با این سکوت کی میشنوه صدامو
لعنت به این حالو هوایه داغون
لعنت به تو لعنت به هر دوتاتون

شبایه سرده بی تو

پر از هوایه مرگه
سهم تو عشق بازی قسمته من تگرگه
تمومه این تنم شد زخمیه بادو بارون
شکستنه غرورم شد سهمم از زمستون

لعنت به تو که دنیامو سوزوندی

لعنت به تو که پای من نموندی

تو این هوایه سرد دارم میسوزم آخه چرا عاشقتم هنوزم
تو این هوا که مه گرفته راهمو با این سکوت کی میشنوه صدامو
لعنت به این حالو هوایه داغون
لعنت به تو لعنت به هر دوتاتون


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی