loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 429 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده زیبا از مرتضی پاشایی به اسم قسم

متن آهنگ قسم مرتضی پاشایی مرتضی پاشایی آهنگ قسم

 

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر خود کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

قسم

فرمت : Mp3 / کیفیت : 64Kbps

قسم

 فرمت : Mp3 / کیفیت : 24Kbps

قسم

 

قسم به چشمات کسی مثل تو نبود،نشد تنهام بعد تو
قسم به چشمات کسی مثل من نسوخت،نساخت پای عشق تو
دارم میسوزم واسه دیدنت،واسه دل بستن به چشم تو
دارم میپوسم کنج این قفس،میخوام باز بیام تو بهشت تو
الهی قلبت بمیره مثل دل من،بعد از تو بی وفاییات شد حاصل من
ببین که روزگار با من ناسازگاره،گریه نکن به حال من که گریه داره
قسم به چشمات کسی مثل تو نبود،نشد تنهام بعدتو

قسم به چشمات کسی مثل من نسوخت،نساخت پای عشق تو
دارم میسوزم واسه دیدنت،واسه دل بستن به چشم تو
دارم میپوسم کنج این قفس،میخوام باز بیام تو بهشت تو
الهی قلبت بمیره مثل دل من،بعد از تو بی وفاییات شد حاصل من
ببین که روزگار با من ناسازگاره،گریه نکن به حال من که گریه داره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی