loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 205 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از پارسا چیلیک و فواد چیلیک به اسم باتو باتو

http://dl.tak3da.com/download/1394/10/Parsa-Chilick-Ft-Foad-Chilick-Ba-To-Ba-To.jpg

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید پارسا چیلیک و فواد چیلیک باتو باتو

دل به دله من نمیدی مگه حرصمو ندیدی
من میخوام عاشقت شم نگو بهم دل نمیدی

نمیدی نمیدی
میمونم با تو با تو میگیرم دستاتو
من میخوام عاشقت شم حالم خوبه باتو

با تو با تو با تو

باتو هر روز بهترو  هر روز عاشقترو
از قبلم بهترو عاشقترینم
باتو فردام روشنه این حرفه منه
قلبم میزنه عاشقترینم

باتو هر روز بهترو  هر روز عاشقترو
از قبلم بهترو عاشقترینم
باتو فردام روشنه این حرفه منه
قلبم میزنه عاشقترینم

من که به جز تو فکرم دیگه جایی نه نمیره
وقتی که نیستی اینجا بهونتو میگیره
میمونم باتو باتو میگیرم دستاتو

من میخوام عاشقت شم حالم خوبه با تو

با تو با تو با تو

باتو هر روز بهترو  هر روز عاشقترو
از قبلم بهترو عاشقترینم
باتو فردام روشنه این حرفه منه
قلبم میزنه عاشقترینم

باتو هر روز بهترو  هر روز عاشقترو
از قبلم بهترو عاشقترینم
باتو فردام روشنه این حرفه منه
قلبم میزنه عاشقترینم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی