loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 224 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

بعد از مدتها آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از گروه سون به اسم اولین عشق

گروه سون آهنگ اولین عشق

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید سون باند اولین عشق

چجوری پای منو به قصه ی خودت کشوندی
چجوری اسیره این حادثه ی تازه شدم
من به فکر رد شدن از همه دنیا بودمو
به خودم اومدمو دیدم گرفتاره توام
آخرش راهی نموندو

من به عشق تعظیم کردم
ساعته زندگیمو با قلبه تو تنظیم کردم
آخرش راهی نموند زورم به چشمات نرسید
شک نکن که با تو این دیوونه از قفس پرید

چجوری نگاهی ساده تبدیل شد به این عشق
شدی تو اولینو آخرین عشق
نذاشتی جلو چشمات برم از دست
چقد چشمایه تو تعیین کنندست
چجوری نگاهی ساده تبدیل شد به این عشق
شدی تو اولینو آخرین عشق
نذاشتی جلو چشمات برم از دست
چقد چشمایه تو

تعیین کنندست

تو یه حرف تازه ای تو دنیام
با تو فهمیدم چیه دلتنگی
من تا حالا گریه نکرده بودم پای دلتنگیه هیچ آهنگی

وقتی دور میشی ازم میمیرم من نفسم جا میمونه تو سینم
اونقد اوج میگیره احساسم که
همه ی دنیا رو قلب میبینم

چجوری نگاهی ساده تبدیل شد به این عشق
شدی تو اولینو آخرین عشق
نذاشتی جلو چشمات برم از دست
چقد چشمایه تو تعیین کنندست
چجوری نگاهی ساده تبدیل شد به این عشق
شدی تو اولینو آخرین عشق
نذاشتی جلو چشمات برم از دست
چقد چشمایه تو

تعیین کنندست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی