loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 258 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از ندیم به اسم نیستی

ندیم آهنگ نیستی

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید ندیم نیستی

نیستیو بدونه تو این خونه دلگیره

نیستیو بی خودی باز داره گریم میگیره

نیستیو خبر نداری که چقدر غمگینم

که تموم شبهام خوابتو میبینم

جایه تو دارم با عکسات صحبت میکنم

دیگه دارم به همین بی کسی عادت میکنم

همه شبهامو به یادت تا صبح بیدارم

هنوزم مثله گذشته تو رو دوست دارم

دله من تنگه یه دنیا تو رو کم دارم نمیدونی که بدونه تو چقدر غم دارم

دله من تنگه برات بگو بر میگردم آره من خودم میدونم که به تو بد کردم

جایه تو دارم با عکسات صحبت میکنم

دیگه دارم به همین بی کسی عادت میکنم

همه شبهامو به یادت تا صبح بیدارم

هنوزم مثله گذشته تو رو دوست دارم

نیستیو بدونه تو این خونه دلگیره نیستیو بی خودی باز داره گریم میگیره

نیستیو خبر نداری که چقدر غمگینم که تموم شبهام خوابتو میبینم

جایه تو دارم با عکسات صحبت میکنم دیگه دارم به همین بی کسی عادت میکنم

همه شبهامو به یادت تا صبح بیدارم هنوزم مثله گذشته تو رو دوست دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی