loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 268 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امین فیاض به اسم بس کن حرفاتو

امین فیاض آهنگ بس کن حرفاتو

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امین فیاض بس کن حرفاتو

من از عشقت از خوبیت گذشتم دیگه نیست چیزی بین منو تو
من بینه عاشقارو گشتم ولی نیست هیشکی مثله منو تو
ولی نیست هیشکی مثله منو تو
برو دیگه بس کن حرفاتو برو برو نمیخوام دروغاتو برو
برو دیگه بس کن حرفاتو من خستم
برو بذار دلم آروم شه برو غصه بذار تموم شه برو
برو دیگه بس کن حرفاتو من خستم , برو دیگه بس کن حرفاتو من خستم

زندگیمو تو ازم گرفتی برو نیست وقتی واسه غم خوردن
میتونستیم عاشق یمونیم دیگه حیفه دیره واسه دل بردن
دیگه حیفه دیره واسه دل بردن
برو دیگه بس کن حرفاتو برو برو نمیخوام دروغاتو برو
برو دیگه بس کن حرفاتو من خستم
برو بذار دلم آروم شه برو غصه بذار تموم شه برو
برو دیگه بس کن حرفاتو من خستم , برو دیگه بس کن حرفاتو من خستم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی