loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 268 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علیرضا روزگار به اسم آرامش محض

علیرضا روزگار آهنگ آرامش محض

 

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار آرامش محض

حرفایه تو مثه مرهمه

رو دله تنگه شکستم

چشمایه تو جون میده تو این راه به پای خستم

دنیایه تو دنیایه پر از آرامشه محضه

دور از چشمات هر ثانیه هر جا دلم میلرزه

حرفامو باور کن

شاید ایندفعه حرفایی که به تو گفتم راست باشه

چرا دوست داری اونکه دوست داره مثله خودت تنها شه

بیا واسه یه بارم به جایه نه بهم بگو باشه

حرفامو باور کن

نذار حاله خرابی که دارم از اینم بدتر شه

چرا دوست داری اونکه دوست داره پیشه چشات پرپر شه

نذار احساسه قشنگی که به تو دارم واسم شر شه

شاید یکی دیگه نذاره و

چشمایه تو غرقه انتظاره و

قلبه شکسته ی تو گیر یاره و تو نتونی

حرفایه پنهونی نداریمو دل بیقراره و جونی نداریمو

تویی درمونه بیقراریمو شاید ندونی

حرفامو باور کن

شاید ایندفعه حرفایی که به تو گفتم راست باشه

چرا دوست داری اونکه دوست داره مثله خودت تنها شه

بیا واسه یه بارم به جایه نه بهم بگو باشه

حرفامو باور کن

نذار حاله خرابی که دارم از اینم بدتر شه

چرا دوست داری اونکه دوست داره پیشه چشات پرپر شه

نذار احساسه قشنگی که به تو دارم واسم شر شه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی