loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 283 دوشنبه 20 مهر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از مجید الماسی به اسم همه چی تموم شد

http://dl.tak3da.com/download/1394/07/Majid-Almasi-Hamechi-Tamoom-Shod.jpg

 



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مجید الماسی همه چی تموم شد

همه چی تموم شد همین الن میرم

فراموش میکنم من هر چی بینه ما بود

هردومون مقصریم از اولش فهمیدم که دلت از دلم جدا بود

تو خراب کردی نگو قسمت بود

که الان سردی حست نفرت شد

حتی حاضر نیستم تو فکرم باهات باشم

آره میدونم همش تقصیر من بود

فک نمیکردم که جدا بشم ازت زود

دیگه همه چی تموم شد عمرم با تو حروم شد

دستاتو قسمته اون شد

که به خاطرش ازم گذشتی

نامه هاتو پاره کردم تو چشام ببین پره دردم

کاش میفهمیدم از اول که تو منو دوسم نداشتی

چطو دلت اومد من که تو رو دوست داشتم

واست کم نذاشتم چقد ساده بودم

چقد دوست داشتم چطو دلت اومد

تو خراب کردی نگو قسمت بود

که الان سردی حست نفرت شد

حتی حاضر نیستم تو فکرم باهات باشم

آره میدونم همش تقصیر من بود

فک نمیکردم که جدا بشم ازت زود

دیگه همه چی تموم شد عمرم با تو حروم شد

دستاتو قسمته اون شد

که به خاطرش ازم گذشتی

نامه هاتو پاره کردم تو چشام ببین پره دردم

کاش میفهمیدم از اول که تو منو دوسم نداشتی

دیگه همه چی تموم شد

عمرم با تو حروم شد

دستاتو قسمته اون شد که به خاطرش ازم گذشتی

نامه هاتو پاره کردم تو چشام ببین پره دردم

کاش میفهمیدم از اول

که تو منو دوسم نداشتی

دیگه همه چی تموم شد

عمرم با تو حروم شد

دستاتو قسمته اون شد که به خاطرش ازم گذشتی

نامه هاتو پاره کردم تو چشام ببین پره دردم

کاش میفهمیدم از اول

که تو منو دوسم نداشتی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی