loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 217 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از فرهاد جواهر کلام به اسم عصر پاییزی

فرهاد جواهر کلام آهنگ عصر پاییزی

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید فرهاد جواهر کلام عصر پاییزی

همش تقصیر تو بوده

که ابری شد هوای من

روزامم مشکی رنگ کردی

درست مثله شبایه من

تو رویا راه میرفتیم عجب حالو هوایی داشت

نه بارون بند میومد نه کوچه انتهایی داشت

ولی یه عصر پاییزی گره از قلب ما وا شد

از اون سرمای بی احساس دل ما باز تنها شد

گلایی رو که پس دادی میدیدم رو تن دیوار

اونا خشک میشدن کم کم تو اون روزایه بی تکرار

تو دنیات من کجا بودم اینو هیچ وقت نفهمیدم

ولی هر لحظه دنیامو تو چشمایه تو میدیدم

نه تنهایی دلم خوش بود

نه میشد که کنارت موند

چه راحی مونده این روزا

به جز اینکه بیادت خوند

تو دنیات من کجا بودم

تو دنیات من کجا بودم

ولی یه عصر پاییزی گره از قلب ما وا شد

از اون سرمای بی احساس دل ما باز تنها شد

گلایی رو که پس دادی میدیدم رو تن دیوار

اونا خشک میشدن کم کم تو اون روزایه بی تکرار

تو دنیات من کجا بودم اینو هیچ وقت نفهمیدم

ولی هر لحظه دنیامو تو چشمایه تو میدیدم

نه تنهایی دلم خوش بود

نه میشد که کنارت موند

چه راحی مونده این روزا

به جز اینکه بیادت خوند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی