loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 474 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از علی بابا به اسم مثل خودت

علی بابا آهنگ مثل خودت

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

متن آهنگ جدید علی بابا مثل خودت

چقد خودتو میگیری چیه بهت نمیخورم

تو که میگفتی هیچ وقت ولت نمیکنم

چقد مغرور شدی ببین واسه من

ظاهرا دوسم داشتی از دلت نمیدونم

من که میدونستم بالاخره چی میشه تهش

چه غلطی میکنی بگو کی پیشت هست

اینجوری خشک حرف نزن من میدونم

همه دورو وریامم میگن دیوونم

چون تا اسم تو میاد هنو دست پاچه میشم از این بدترم مگه هست چی میخوای بگم

آخه بی انصاف چرا سرت همش تو گوشیه دلت گیر کرده پیشش یه آدمه خشکیه

مث خودته واسه هم میرین تو قیافه با هم جور شدین یا از اون اجتماعیاته

خو راست میگم حرفه حق تلخه کنار عشقه جدیدش اون خوشبخته

منم مثه دیوونه ها کوچه هارو میشمرم

من تنها موندم دیدی کسی نیست دورم

همه رفتن رفیقام همه ولم کردن

پلارو شکستم سره تو دیگه نمیشه برگردم

شاید در حد تو نبود کلاسو سوادم

کاری کردی که خاطراتت صدامو درارن

تو مرامت همینه دست خودت نیست حالا فهمیدی چرا بهت علاقه ندارم

دیدی یادت رفت تولدم اسفند بود با کی اشتباه گرفتی منو اینقد زود

موهاتو بلوند کردی شبیه زنایه روسپی شی

الان سرت داغه یه روزی تو هم درست میشی

دیدی میگفتم جایه من پر میشه سریع

دیدی تو رفتی چه ساده قیدمو زدی

دیدی تموم شد آخرم زدی زیر قولت

چیزی یادت نمیاد چون شلوغ شده دورت

خیلی چیزارو فهمیدم ولی به روت نزدم

چیزی نگفتم خواستم به آبروت نزنم

دیدی جوابمو چجوری دادی بی انصاف

پای عشق بودم واسه یه آدم بی انصاف

دیدی میگفتم جایه من پر میشه سریع دیدی تو رفتی چه ساده قیدمو زدی

دیدی تموم شد آخرم زدی زیر قولت چیزی یادت نمیاد چون شلوغ شده دورت

خیلی چیزارو فهمیدم ولی به روت نزدم چیزی نگفتم خواستم به آبروت نزنم

دیدی جوابمو چجوری دادی بی انصاف پای عشق بودم واسه یه آدم بی انصاف

رفیقه صمیمیتو دیدی چطور پشت بهت کرد

باعثش هموناین الان باشه پشتت گرم

سر رفیقت یادته چقد فوش میدادی بهم

الان چسبیده به من چیه خشکت زد

من که آدمی نبودم از این خیانتا کنم

تو که دوروبرت از این رفاقتا پرن

گفتم کارم سخته گفتم پول توش نداره میشه کسی بگه زندگیه خوب دوست نداره

گفتم طاقت بیار به خدا درست میشه الان شرایطم بده به خدا دو روز دیگه

منم خوب میشه زندگیم ولی تموم کرد

هر کی دید خالیه جیبم نموند رفت

هر چی میپوشید میگفت جدیدن مده

یه دروغیو میگفت میخواست سریع جمع کنه

بهم میگفت تو از زندگی عقب افتادی پیشه اون پشت گوشی چقد به من فوش دادی

که خودتو میزدی به مظلوم نمایی تو آیندتو کنار من دوست نداری

تو میری پیه خوشیو من تو خونه پیشه خودم میگم رفتش اون دیوونه

تف به روت که به خاطرت تا الان بیدارم گفتی میخوام برم گفتم حرفی ندارم

ولی از این به بعد منم میشم مثه خودت

از سگ کمترم اگه اسمتو بیارم

ببین من به چیزایی که میخواستم رسیدم هه

مهم اینه شما دیگه منو از این فاصله نمیبینید


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی