loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 221 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از رامین بی باک به اسم بعد تو

رامین بی باک آهنگ بعد تو

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید رامین بیباک بعد تو

احساسم پر بغضه من که جز تو هیچکسی رو ندارم

اینقده تنها شدم که واسه گریه سر رو دیوار میذارم

چشمامم با غم تو نمیسازن وقتو بی وقت می بارن

بعد تو دیوونه میشم همه دنیا منو تنها میذارن

واسه اینکه تو بمونی پیشه هر کی گله کردم

حتی بیشتر از اونی که فک کنی حوصله کردم

فک کنی حوصله کردم

این روزا نیستی پیشم تا ببینی با خودم حرف میزنم

خسته میشم از نبودت آخه تا کی من بمونمو خودم

دنیام از چشمایه تو خالی میشه میرسم به ته خط

تو فقط بمون کنارم من که جز این چیزی نمیخوام ازت

واسه اینکه تو بمونی پیشه هر کی گله کردم

حتی بیشتر از اونی که فک کنی حوصله کردم

فک کنی حوصله کردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی