loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 297 دوشنبه 19 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از حسام الدین سراج به اسم بزرگراه همت

حسام الدین سراج آهنگ بزرگراه همت

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 192Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید حسام الدین سراج بزرگ راه همت

شب بی گه است ای ماهه من

شب بی گه ست ای ماهه من
مهمان من شو ساعتی مهمان من شو ساعتی
هم خانه ی عشقه توام هم خانه ی عشقه توام
همخانه من شو ساعتی همخانه من شو ساعتی
بنگر به رویه زرده من بر سینه بنشان گرده من

بنگر به رویه زرده من بر سینه بنشان گرده من

تا کم باشی درد من درمان من شو ساعتی

تا کم باشی درد من درمان من شو ساعتی

ای چشمه ی حیوان به لب وی زندگانی را سبب

ای چشمه ی حیوان به لب وی زندگانی را سبب

چون جانم آوردی به لب چون جانم آوردی به لب

چون جانم آوردی به لب چون جانم آوردی به لب

جانانه من شو ساعتی جانانه من شو ساعتی

ای چتر من گیسویه تو تقرایه مه ابرویه تو

ای چتر من گیسویه تو تقرایه مه ابرویه تو

ای من غلامه رویه تو ای من غلامه رویه تو

سلطان من شو ساعتی سلطان من شو ساعتی

شب بی گه است ای ماهه من شب بی گه ست ای ماهه من
مهمان من شو ساعتی مهمان من شو ساعتی

مهمان من شو ساعتی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی