loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 278 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر علی به اسم حالا که نیستی

امیر علی آهنگ حالا که نیستی

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر علی حالا که نیستی

دله من میزنه واسه تو واسه تو که هنوز تو خیاله منی

باورش سخته واسم که تو مثه یه رویایه محاله منی

شبو روزا منو عکسه تو جاده ای که میونه ما دوتا رو گرفت

دیوونم کرده جواب سوالی که از منه خسته نگاتو گرفت

حالا که نیستی خیاله تو فکرمو پر میکنه

دلمو دل کندنت از دل دلخور میکنه

حالا که نیستی من بیقرارم

حالا که نیستی خیاله تو فکرمو پر میکنه

دلمو دل کندنت از دل دلخور میکنه حالا که نیستی من گرفتارم

هنوزم مثله همیشه اون عطریکه دوست داری رو به خودم میزنم

همه میگن دیوونم ولی من به خدا دیوونه نشدم

هنوزم لایه تمومیه خاطره هام به تو قلبه خودم رو میدم

همه میگن دیوونم ولی من به خدا دیوونه نشدم

حالا که نیستی خیاله تو فکرمو پر میکنه

دلمو دل کندنت از دل دلخور میکنه

حالا که نیستی من بیقرارم

حالا که نیستی خیاله تو فکرمو پر میکنه

دلمو دل کندنت از دل دلخور میکنه حالا که نیستی من گرفتارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی