loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 337 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از ناصر زینعلی به اسم حرفامو باور کن

ناصر زینعلی آهنگ حرفامو باور کن

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید ناصر زینعلی حرفامو باور کن

یه روزه عاشقونه دوباره با توئه دیوونه

کنارت یه جوره دیگم به جونه تو دروغ نمیگم

نفسهام تو رو میخوان همینجا همین الان

تو باید باشی کنارم از همه بیشتر تو رو دوست دارم

بازم صدایه خنده هات دوست دارم با اون دیوونه بازیات دوست دارم

کی قد تو میفهمه چی تو قلبمه دوست دارم یه عالمه

بازم صدایه خنده هات دوست دارم

با اون دیوونه بازیات دوست دارم

کی قد تو میفهمه چی تو قلبمه

دوست دارم یه عالمه

برایه منه احساسی تو خیلی جذابو خاصی

دوستت دارم حرفامو باور کن خودت خوب منو میشناسی

نشونم دادی عشقم تو قلبت آسمونه

یه حسی ناخداگاه منوو به سمتت میکشونه

بازم صدایه خنده هات دوست دارم با اون دیوونه بازیات دوست دارم

کی قد تو میفهمه چی تو قلبمه دوست دارم یه عالمه

بازم صدایه خنده هات دوست دارم

با اون دیوونه بازیات دوست دارم

کی قد تو میفهمه چی تو قلبمه

دوست دارم یه عالمه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی