loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 242 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی از محمد کریمیان به اسم این حق من نبود

محمد کریمیان آهنگ این حق من نبود

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

تو خلوت خودم هر لحظه گم شدم رفتی بدون تو تنها ترم شدم کنج اتاقمو هر لحظه با غمو غصه

میشکنه دلم غصه میشکنه دلم هی گریه میکنم هی غصه میخورم

رفتی بدون من باور نمیکنم باور نمیکنم ،چه سخته باورش

رفتی تو اخرش رفتی بدون من کی میشه باورش کی میشه باورش مونده

ازت فقط عکس تو یادگار باورت نشد عشق منو یه بار عشق منو یه بار موندم

منو غمت هر لحظه ماتمت زندگی بدون تو واسه من جهنمه،تو باورم نبود اینقد تو ساده زود

از من جدا بشی این حق من نبود این حق من نبود چندوقتیه مثه دیوونه ها شدم حرف میزنم

همش من از تو با خودم تکراریه مدام روز و شبا برام بغض میکنم

همش من بی تو هر کجام من بی تو هر کجام،چه سخته باورش رفتی

تو اخرش رفتی بدون من کی میشه باورش کی میشه باورش مونده ازت فقط عکس تو یادگار باورت نشد

عشق منو یه بار عشق منو یه بار موندم منو غمت

هر لحظه ماتمت زندگی بدون تو واسه من جهنمه واسه من جهنمه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی