loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 274 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای اندی به اسم خونه ی خالی

اندی آهنگ خونه ی خالی

 

 Andy - Khooneye Khalee - HD 1080 [Tak3da].mp4 114.9 MB تصویری
 Andy - Khooneye Khalee - HD 720 [Tak3da].mp4 33.7 MB تصویری
 Andy - Khooneye Khalee - HQ 480 [Tak3da].mp4 71.2 MB تصویری
 Andy - Khooneye Khalee [320].mp3 9.8 MB صوتی
 Andy - Khooneye Khalee [128].mp3 4 MB صوتی

 

 هر روز میام تو کوچتون دنیال جای پای تو 

تنها قدم های منو سنگ فرش این پیاده رو

میام توی کوچه ی تو کوچه که خالی از توئه

اما هنوز توی هواش عطر و خیالی از توئه

میام دم خونه ی تو خونه ای که رفتی از اون

در میزنم و میدونم هیچکسی نیست تو خونتون

رو پله های خونتون با خوش خیالی میشینم

پشت در بسته ی این خونه ی خالی میشینم

رو پله های خونتون میرم تو فکر اون روزا

یادم میاد کنار تو چه خوب بودن گذشته ها

چه خوب بودن گذشته ها

♫♫♫

دلم میگه یه روزی باز میای کنار پنجره

خوب میدونی که عاشقت پشت دره منتظره

خبر داری توی حیاط گلای باغچه خوشگیدن

پروانه ها پر زدن و کبوترا پر کشیدن

خبر داری که بعد تو به روز من چی اومده

شاید بهت گفته کسی این روزا حال من بده

خبر داری همه میگن بعد تو دیوونه شدم

با بی کسی همسایه و با غصه هم خونه شدم

با غصه هم خونه شدم

رو پله های خونتون با خوش خیالی میشینم

پشت در بسته ی این خونه ی خالی میشینم

رو پله های خونتون میرم تو فکر اون روزا

یادم میاد کنار تو چه خوب بودن گذشته ها

چه خوب بودن گذشته ها

 یه شاخ گل برای تو به یاد عشق اون روزا

یه مشت خاک برای من با یادی ازگذشته ها

با یادی از گذشته ها


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی