loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 556 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از میثم ابراهیمی به اسم احساس

میثم ابراهیمی آهنگ احساس

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

تو از کجا به من رسیدی که دیر اومدی زود میری

به این راحتی نمیتونی چشماتو از من پس بگیری

اینقدر غم داره نبودت که بدتر از پاییز میشم

نه فکرشم نمیکنم نه، از فکرشم مریض میشم

احساس میکنم که میخوام تو رو با بند بند وجودم

غمت منو میکشه ای کاش اصلا تو رو ندیده بودم

چی ته اون چشمات داری که اینقده واسم عزیزه

کوهم ولی چیزی نمونده با اشک تو قلبم بریزه

♫♫♫

دستای من میخواد از امشب،دست تو رو محکم بگیره

خدا تو رو به من ببخشه،هر چی که دارمو بگیره

سخته که نشکنم نبارم،سخته با این حال پریشون

بغضم که امشب گیر کردم یه جایی بین ابر و بارون

وقتی تو لبخندتو میگیری،وقتی داری از دست من میری

حالم مثل هوای پاییزه،که ناخود آگاه اشک میریزه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی