loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 272 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از حسن شماعی زاده به اسم گمشده

حسن شماعی زاده آهنگ گمشده

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید حسن شماعی زاده گمشده

چنان عشق تو اثر داشت تویه زندگیم
که من هرگز نتونستم با کسی خو بگیرم

مثه قایقی شکسته بدونه پارو
نتونستم تویه هیچ بندری پهلو بگیرم

دله من رو آب دریا مثه برگی می مونه
موجه دریا اونو آخر سوی ساحل می رونه

تا میام دلمو بدم نرفته برمیگرده
بی تو تنها مونده با بی کسی سر کرده

ازت خواستم نری رفتی زیر قولت زدی رفتی

غم دوریت مگه کم بود که تو با دیگری رفتی

از همه عزیزترینی واسه من تویه ذهنم همدمه هر شبه من

هر چیم دوریه تو طول بکشه تو یه جای دیگه داری پیشه من

ازت خواستم نری رفتی تو قول دادی ولی رفتی

غم دوریت مگه کم بود چرا با دیگری رفتی

گمشده ی من بیا عاشقتم من بیا

یه شب بازم سرزده به دیدنه من بیا

یه شب که من تو خوابم بیخبر از در بیا

وقتی رسیدی به در در نزده تو بیا

با یک سبد محبت با یک بغل رفاقت

با کوله باری از عشق به دیدنه من بیا

اگه گم کردی راهو نداری تو نشونی

بشین به پشت زینه اون اسب مهربونی

خودش تو رو میاره در خونم میذاره

خودش تو رو میاره در خونم میذاره

ازت خواستم نری رفتی زیر قولت زدی رفتی

غم دوریت مگه کم بود که تو با دیگری رفتی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی