loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 367 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علی لهراسبی به اسم تب گریه+متن

علی لهراسبی به نام تب گریه



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علی لهراسبی تب گریه

تب گریه گرفته چشامو

چقد ابریه حالو هوامو

به کسی نمیگم دیگه حرفامو

کسی که نمیفهمه نگامو

داره میمیره دلخوشیامو

کسی نیست دیگه پاک کنه اشکامو

کسی نمیاد به جات عشقم

صدا یعنی تو آره هوا یعنی تو

دلم میمیره برات عشقم ماله منی تو

ندارمو دارمت انگار دیوونه شدم آخه تو بگو چرا

چرا میگی عاشقتم یا نه آره بخدا

مثه گلدونه خشک تویه ایوون که تموم میشه تویه زمستون

مث یخ شده یخ زده قلبامون مثه من مثه تو مثه بارون

دیگه خیسه چشایه دوتامون نمیره غمو میمونه این مهمون

کسی نمیاد به جات عشقم صدا یعنی تو آره هوا یعنی تو

دلم میمیره برات عشقم ماله منی تو

ندارمو دارمت انگار دیوونه شدم آخه تو بگو چرا

چرا میگی عاشقتم یا نه آره بخدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی