loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 388 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (1)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از سامان جلیلی و حامد برادران به اسم تورو دوست دارم

سامان جلیلی و حامد برادران آهنگ تورو دوست دارم

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

رفت تموم یادگاری هاشو برد

منو به خاطراتمون سپرد

قلب من ضربه خورد

نپیرس که بعد تو چی اومده سرم

به هر بهونه کادو میخرم

رفتنت! نه نمیشه باور

تو رو دوس دارم

با این که شکستی غرورمو بازم دوست دارم

هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس میکنم عطرتو رو لباسم

 دوست دارم

تو رو دوس دارم

با این که شکستی غرورمو بازم دوست دارم

هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس میکنم عطرتو رو لباسم

 دوست دارم

♪♪♪♪♪♪♪♪

منو از اشکام بشناسم که بفهمی روت حساسم، طاقتم کمه

مگه بی عشقت میتونم ، طاقتم کمه، دیگه بسمه

تو رفتیو به خاطرت به هر چی پشت پا زدم

میخواستم از دلم بری ولی دو باره جا زدم

چشامو بستمو فقط تو رو صدا زدم

تو رفتیو به خاطرت به هر چی پشت پا زدم

میخواستم از پیشم بری ولی دو باره جا زدم

چشامو بستمو فقط تو رو صدا زدم

تو رو دوس دارم

با این که شکستی غرورمو بازم دوست دارم

هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس میکنم عطرتو رو لباسم

 دوست دارم

تو رو دوس دارم

با این که شکستی غرورمو بازم دوست دارم

هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس میکنم عطرتو رو لباسم

 دوست دارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1394/04/01 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

سلام
من میخوام با وب شما تبادل لینک کنم
شما میتونید ادرس ما رو لینک کنید
http://mahdi8888.mihanblog.com
و سپس به ما خبر بدید تا ما هم شما رو لینک کنیم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی