loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 98 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از سعید کرمانی به اسم قلبم یه جا داره

سعید کرمانی آهنگ قلبم یه جا داره متن آهنگ جدید سعید کرمانی قلبم یه جا داره

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید سعید کرمانی قلبم یه جا داره

این اولینو آخرین باره که یک نفر داره به من میگه آره
فقط دیگه من اونو میخوامش چون قلب من فقط یه جا داره

واسه کسی که عاشقم باشه کسی که عکسم همیشه همراشه
اونکه دلیل زندگیم شد باز اونکه غم من کل غمهاشه

اونکه عشق منه بهشته منه زنده به عشق منه
اونکه چشم منه دنیا میدونه که سرنوشت منه
اونکه عشق منه بهشته منه زنده به عشق منه

اونکه چشم منه دنیا میدونه که سرنوشت منه

فرشته ی نجاته من اونه همونی که قدرمو میدونه
اونکه به من دوباره جون دادش بدون اون فکرم گریزونه
من عاشق صداقتش هستم اگرچه خیلی خالیه دستم
شاید براش خیلی کمم اما از ته دل من عاشقش هستم

اونکه عشق منه بهشته منه زنده به عشق منه
اونکه چشم منه دنیا میدونه که سرنوشت منه
اونکه عشق منه بهشته منه زنده به عشق منه
اونکه چشم منه دنیا میدونه که سرنوشت منه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی