loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 319 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از ساسی مانکن به اسم دروغ محض

ساسی مانکن آهنگ دروغ محض

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

دروغ محضه جداییمون

ما عاشق همیم هردوتاییمون

مگه نه تو هنوزم واسه من میمیری مگه نه

تو بدون من هیچ جا نمیری مگه نه

آره دروغه اینکه نیستی

تو هنوز نرفتی پیشم وامیستی

تو هم بی من خیلی غصه میخوری مگه نه

از ترس چشای من جم نمیخوری مگه نه

هنوز این قلب دیوونه میخوادت

چرا از من و عشقم هیچی نیست یادت

هیچی نیست یادت

♫♫♫

دروغ محضه این توهم نیست

اون خیانت نکرده نه کار اون نیست

نگو نه اون هنوز واسم میمیره وقتی میخندم

اون بی من خوشحال نیست شرط میبندم

هنوز این قلب دیوونه میخوادت

چرا از من و عشقم هیچی نیست یادت

هیچی نیست یادت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی