loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 142 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

بهراد شهریاری آهنگ شکست سکوت

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

دلم گر گرفتو منو شعله ور کرد
خدا حالمو دید دعاهام اثر کرد
سکوتم شکستو صدام تا خدا رفت
دلم پرکشید و ندیدم کجا رفت
دارم گریه هامو تو قلبم میریزم
از آغوش دنیا دارم میگریزم
نفس میکشم با یه قلب شکسته
خدارو میبینم با یه چشم بسته

پر بغض و آهم پر بی پناهی
چجوری بمونم با این روسیاهی
یه حال عجیبی منو دوره کرده
خدا به وجودم داره بر میگرده
دارم گریه هامو تو قلبم میریزم
از آغوش دنیا دارم میگریزم
نفس میکشم با یه قلب شکسته
خدارو میبینم با یه قلب شکسته

دارم گریه هامو تو قلبم میریزم
از آغوش دنیا دارم میگریزم
نفس میکشم با یه قلب شکسته
خدارو میبینم با یه قلب شکسته


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی