loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 240 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (1)

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از میثم ابراهیمی به اسم جدایی+متن

میثم ابراهیمی آهنگ جدایی

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

واسه خاطره هر دو تامونم

اگه پای تو واینمیستم

کسی جز تو، تو زندگیم نیست

جز تو عاشق هیشکی نیستم، من میرم

واسه خاطره هر دو تامونم، اگه چشمامو روی تو بستم

تو نمیتونی که بمونی، با منی که خسته ی خستم، من میمیرم

من تو این مدت، دیدم هر چی که باید از اول قصه میدیدم

شبو تا خود صبح آهنگای غمگین گوش میدم

نمیتونیم با هم باشیم اینو تازه فهمیدم

میمیرم بی تو، منه دیوونه ی زندونی، میدونم که تو حتی بدون منم میتونی

جدایی عشقم، راه اولو آخرمونه، واسه خاطره هر دو تامونه میدونی

واسه خاطره هر دو تامونم

اگه پایه تو واینمیسم

کسی جز تو، تو زندگیم نیست

جز تو عاشق هیشکی نیستم، من میرم

واسه خاطره هر دو تامونم، اگه چشمامو روی تو بستم

تو نمیتونی که بمونی، با منی که خسته ی خستم، من میمیرم
♪♪♪♪♪♪♪♪

میمیرم بی تو، منه دیوونه ی زندونی، میدونم که تو حتی بدون منم میتونی

جدایی عشقم، راه اولو آخرمونه، واسه خاطره هر دو تامونه، میدونی

واسه خاطره هر دو تامونم

اگه پای تو، واینمیسم

کسی جز تو، تو زندگیم نیست

جز تو عاشق هیشکی نیستم، من میرم

واسه خاطره هر دو تامونم، اگه چشمامو روی تو بستم

تو نمیتونی که بمونی، با منی که خسته ی خستم، من میمیرم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1394/03/14 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

دكتر الهي قمشه اي:به زندگي فكر كن ولي غصه نخور،
باشروع هرصبح فكركن تازه بدنيا آمده اي مهربان باش و دوست بدار و عاشق باش شايد فردايي نباشد شايد فردايي باشداما عزيزي نباشد.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی