loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 156 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی از رضا شیری و علی جوکار به اسم دنیاتو عشقه

رضا شیری و علی جوکار آهنگ دنیاتو عشقه متن آهنگ جدید رضا شیری و علی جوکار دنیاتو عشقه

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید رضا شیری و علی جوکار دنیاتو عشقه

چه اتفاق خوبی تو اومدی کنارم

دنیا قشنگه انگار وقتی نگاتو دارم

چه اتفاقی خوبی مثه یه خواب کوتاه

خستگیمو گرفتی وقتی رسیدی از راه

دنیاتو عشقه چشماتو عشقه حست عزیزه رویاتو عشقه

حرفات قشنگه حرفاتو میخوام این زندگیرو من با تو میخوام

دنیاتو عشقه چشماتو عشقه حست عزیزه رویاتو عشقه

حرفات قشنگه حرفاتو میخوام این زندگیرو من با تو میخوام

دوست دارم همیشه نشستی تویه قلبم حسی که بینمونه قشنگه با تو بودن

پیش خودت بمونه عشق تو آرزومه دیوونه نگاتم وقتیکه روبرومه

دنیاتو عشقه چشماتو عشقه

حست عزیزه رویاتو عشقه

حرفات قشنگه حرفاتو میخوام

این زندگیرو من با تو میخوام

دنیاتو عشقه چشماتو عشقه حست عزیزه رویاتو عشقه

حرفات قشنگه حرفاتو میخوام این زندگیرو من با تو میخوام

دنیاتو عشقه چشماتو عشقه

حست عزیزه رویاتو عشقه

حرفات قشنگه حرفاتو میخوام

این زندگیرو من با تو میخوام

دنیاتو عشقه چشماتو عشقه حست عزیزه رویاتو عشقه

حرفات قشنگه حرفاتو میخوام این زندگیرو من با تو میخوام

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی