loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 240 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

 آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی از حسام الدین موسوی به اسم از تو شرمندم+متن

حسام الدین موسوی آهنگ از تو شرمندم

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

از این که من پر از دردم

از این که عاشقت کردم

از این که یکم سردم

یه دنیا از تو شرمندم

فک نکن بازیچت کردم

به من نگو خیلی نامردماز اون روزی که دل کندم

منم مثل تو دق کردم

به خدا خیلی شرمندم …  به خدا خیلی شرمندم

رو نگات چشامو میبندم چون ازت خیلی شرمندم

از این که وابستت کردم یه دنیا از تو شرمندم

چرا اشکات سرازیرن غصه نخور

از این که میرم

به خدا حالت رو میفهم فک نکن که با تو بی رحمم

نمیخوام درگیر من باشی

نیمخوام قاطی دردام شی تو باید ازم جدا باشی

که از غصه در امان باشی

از این که من پر از دردم یه دنیا از تو شرمندم

رو نگات چشامو میبندم چون ازت خیلی شرمندم

از این که وابستت کردم یه دنیا از تو شرمندم

از این که من پر از دردم

از این که عاشقت کردم

از این که یکم سردم

یه دنیا از تو شرمندم

فک نکن بازیچت کردم

به من نگو خیلی نامردماز اون روزی که دل کندم

منم مثل تو دق کردم

رو نگات چشامو میبندم چون ازت خیلی شرمندم

از این که وابستت کردم یه دنیا از تو شرمندم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی