loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 231 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

 آهنگ جدید و بسیار زیبا از مازیار فلاحی به اسم نفرین به تو+متن

مازیار فلاحی آهنگ نفرین به تو

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

نفرین به تو که نیستی

نفرین به غم که هست

نفرین به این دلی که از رفتنت شکست

نفرین به خاطراتی که تو ذهنمه

نفرین به خونه ای که بی تو جهنمه

نفرین به این کاری که با دلم کردی

من دوستت دارم با این که نامردی

نفرین به این کاری که با دلم کردی

من دوستت دارم کاشی که برگردی

نیستی بخوای ببینی بی تو چی میکشم

رفتی که از همیشه دیوونه تر بشم

من موندمو هوای بارونیه خودم

هر روز دعوتم به مهمونیه خدم

من موندمو اتاقی که سرد و ساکته

من موندمو هوایی که چشم به راهته

نفرین به این کاری که با دلم کردی

من دوستت دارم با این که نامردی

نفرین به این کاری که با دلم کردی

من دوستت دارم کاشکی که برگردی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی