loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 160 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از بابک جهانبخش به اسم فراموش کردم

بابک جهانبخش آهنگ فراموش کردم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش فراموش کردم

اینقده درد تو دلم دارم اینقده غم تو صدامه اینقده حرفه نگفته که عمری مرده رو لبامه
اینقده تو فکر تو بودم از خودم جا موندم تو آتیشه دروغایه تو عمرمو سوزوندم
بعد تو آتیشه تو قلبمو خاموش کردم
هر کی هر حرفی دلش خواست زد فقط گوش کردم
گم شدم پیه خودم تو کوچه ها میگردم من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم

چقده تو دلم آشوبه تو که حالت خوبه قلبم هر ثانیه عشقت رو تو سینم میکوبه

چقده دست به سرم کردی رفتی که برگردی زدی راحت زیره حرفات عزیزم بد کردی
بعد تو آتیش تو قلبمو خاموش کردم هر کی هر حرفی دلش خواست

زد فقط گوش کردم

گم شدم پیه خودم تو کوچه ها میگردم

من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم , من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی