loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 330 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از حجت درولی به اسم مهره

حجت درولی آهنگ مهره

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

به بارون قسم اشتباه میکنی

داری روزاتو هی سیاه می کنی

یه روزی میفهمی که حق بامنه

برام مثل روز گریه هات روشنه

چه تکراریه بی تو روز های من 

خدایی خودتو بزار جای من

تقاصه چی رو من دارم پس میدم

دارم با کی از درد و دلام میگم

تو نیستی و من بی تو حالم بده

تنه خنده هام بی تو آفت زده

شدم کوه در حال ریزش بین

یه جور دیگه مهر هارو بچین

دلم من یه رنگه دو رنگش نخون

منو بابت بی گناهیم نرون

ملخ سمتمه سبزی خنده هات

بریدم نمی دونم اصلا کجام

به بارون قسم اشتباه میکنی

داری روزاتو هی سیاه می کنی

یه روزی میفهمی که حق بامنه

برام مثل روز گریه هات روشنه

چه تکراریه بی تو روز های من 

خدایی خودتو بزار جای من

تقاصه چی رو من دارم پس میدم

دارم با کی از درد و دلام میگم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی